vineri, 9 decembrie 2011

Azi e vineri

La cafea înainte de lucru, fericită că am găsit loc de parcare înainte să rămân fără benzină, cam cu acelaşi chef de lucru ca luni, cu planuri măreţe de weekend şi fără bani :)

Mă gândesc cu groază la noul birou mai mic şi la aglomeraţia din firmă. Acum împărtăşesc sentimentul neplăcut al unui bursuc scos din vizuină şi mă pregătesc psihic să împart spaţiul de întâlnire al microbilor cu un număr adiţional de 3 persoane. Îmi zic că totuşi poate nu e aşa de naşpa, că în final o să mă obişnuiesc cu noua proximitate, cu oameni care trec prin spatele meu să meargă la baie şi care mă mai privesc din când în când în toată splendoarea mea: cu căştile pe urechi, muzica tare şi făcând lip-sync în timp ce dau din cap pe ritmuri metalice.

Da, o să fie ok :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu