marți, 29 martie 2011

In cerc...

Cineva ar trebui să mă ia cu forţa şi să mă închidă într-o cameră pentru o săptămană, să mă ţină doar pe apă şi pâine uscată… şi de ce nu şi pe întuneric :D. Poate aşa mă las de ţigări. Serios, m-am săturat de ceva vreme de fumat, nu mai găsesc relaxare, găsesc doar nervi. Şi doar prima ţigară a zilei o fumez conştient, restul le aprind dintr-un automatism stupid.

Acum sunt iar la ultima
ţigară din pachet şi mă gândesc dacă după ce plec de la cafea o sa fac dreapta spre chioşc sau stânga spre lucru. Da, o să fac stânga, e destul de uşor după ce tocmai am fumat; problema apare în vreo 2 ore când drăcuşorul o să-mi ofere toate scuzele posibile pentru a mă duce să-mi iau un pachet nou: 'Nu azi, maine.', 'Încă un pachet, şi ăla va fi sigur ultimul.', 'O să te îngraşi!', 'E aşa buna ţigara lângă cafea…'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu